بازتاب انتقال پرونده ویلموتس به دادستانی در رسانه های بلژیک

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، با حکم فیفا در پرونده شکایت مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی از فدراسیون فوتبال، فدراسیون کشورمان باید مبلغی بیش از 6 میلیون یورو به این مربی بلژیکی به عنوان غرامت بپردازد.

بازتاب انتقال پرونده ویلموتس به دادستانی در رسانه های بلژیک

این حکم انتقاد رسانه ها از فدراسیون فوتبال و سپس ورود سازمان بازرسی و دادستانی کشور را به پرونده در پی داشت و هشت متهم از سوی سازمان بازرسی به دادستانی معرفی شدند.

سایت footnews با تیتر دادستان عمومی ایران دخالت می کند؛ مسئولان (فدراسیون) برکنار می شوند این داستان را بازتاب داده است: دادستان ایران تحقیق درباره اختلاف بین مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال را آغاز کرده است. مربی سابق شیاطین سرخ (بلژیک) 6 میلیون یورو از کارفرمای سابق خود طلب کرده است. روز شنبه هشت متهم از فدراسیون برای حضور در دادگاه فراخوانده شدند. آنها مظنون به اختلاس و حیف و میل در قرارداد ویلموتس هستند.

در ماه می 2019، ویلموتس با فدراسیون ایران قراردادی سه ساله امضا کرد. او چندی پیش به دلیل عدم پرداخت مطالباتش شکایتی را مطرح کرد. او با استناد به نقض جدی قرارداد پست خود را ترک کرده بود. فیفا فدراسیون ایران را ملزم به پرداخت مبلغ 6 میلیون یورو کرد؛ موضوعی که ایرانی ها را شوکه کرد: 6 میلیون برای پنج ماه کار و چهار مسابقه بسیار زیاد است بخصوص که او دو باخت با ایران داشت. رسانه های ورزشی از فدراسیون ایران به دلیل عدم تنظیم صحیح قرارداد ویلموتس انتقاد می کنند و خواستار مجازات مسئولان هستند.

سایت sudinfo آغاز تحقیقات دادستانی در پرونده ویلموتس را منعکس و اعلام کرد هشت نفر در این ارتباط احضار شده اند.

سایت rtbf هم گزارش مشابهی را منتشر کرد و از خشم رسانه های ایران برای مجازات مقصران این پرونده نوشت.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5121

به "بازتاب انتقال پرونده ویلموتس به دادستانی در رسانه های بلژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب انتقال پرونده ویلموتس به دادستانی در رسانه های بلژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید