انجام پرواز هواپیماها بر اساس ساعت رسمی کشور

به گزارش پرسینا بلاگ، هم زمان با تغییر ساعت رسمی کشور از امروز اول فروردین ، تمام پروازها طبق برنامه و زمان درج شده در بلیت ها انجام خواهد شد.

انجام پرواز هواپیماها بر اساس ساعت رسمی کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، سازمان هواپیمایی کشور همزمان با تغییر ساعت رسمی کشور از امروز (اول فروردین ) خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ساعت رسمی کشور از ساعت 24 امشب اول فروردین 99، یک ساعت به جلو کشیده می شود؛ ضروری است مسافران پروازهای داخلی و خارجی ضمن تنظیم ساعت خود با ساعت رسمی کشور، برنامه های خود را براساس زمان درج شده در بلیت های هواپیماها انجام دهند و در فرودگاه حضور یابند تا از پروازها جا نمانند.

همه کادر پروازهای داخلی و خارجی نیز زمان پرواز خود را بر اساس زمان رسمی ایران تنظیم نموده اند، از این رو مسافران باید طبق زمان درج شده در بلیت در فرودگاه حضور یابند.

بر اساس این گزارش، گاهی مشاهده شده که مسافران به دلیل بی اطلاعی از زمان انجام پروازها، یک ساعت دیرتر به فرودگاه رسیده اند و از پرواز جا مانده اند.

طبق مصوبه مجلس، ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت 24 اول فروردین، یک ساعت به جلو کشیده می شود و ساعت 24 سی ام شهریور، به حالت سابق باز می شود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3779

به "انجام پرواز هواپیماها بر اساس ساعت رسمی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام پرواز هواپیماها بر اساس ساعت رسمی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید