اقدام عجیب و بی سابقه ژاپنی ها در سفر به ایران!

به گزارش پرسینا بلاگ، در فاصله کم تر از دو هفته مانده به شروع مسابقات قهرمانی آسیا هنوز تعیین نیست که تیم ملی والیبال ژاپن با چه نفراتی پا به ارومیه خواهد گذاشت. تیمی که در فهرست اولیه خود نام تمام ستاره هایش را قرار داده، اما معلوم نیست که آن ها قطعا در فهرست نهایی قرار خواهند گرفت یا خیر.

اقدام عجیب و بی سابقه ژاپنی ها در سفر به ایران!

وقتی هم ما از سرمربی ژاپن یعنی فلیپ بلین درباره این موضوع سوال کردیم او به نوعی از پاسخ دادن طفره رفت. در واقع همان جا مطمئن شدیم که این استراتژی تیم ملی والیبال ژاپن است که تا لحظه آخر اعلام نکند که با چه نفراتی به ایران خواهد آمد.

اما حالا متوجه یک موضوع جالب تر هم شده ایم. فدراسیون والیبال ژاپن این سیاست را در پیش گرفته که تا رسیدن کاروان این تیم به ارومیه هیچ لیستی به عنوان اسامی نهایی بازیکنان حاضر در قهرمانی آسیا را منتشر نکند. حالا این یعنی چه؟ در واقع ژاپنی ها قصد دارند تا زمان رسیدن به ایران هیچکس از این موضوع که آن ها با چه نفراتی می آیند، آگاه نشود.

حالا به قسمت جالب تر ماجرا هم توجه کنید. فدراسیون والیبال ژاپن شرایط پروازی این تیم را به گونه ای برنامه ریزی نموده که کاروان این تیم مستقیم و احتمالا به وسیله فرودگاه استانبول راهی ارومیه شوند. این یعنی فقط وقتی پرواز این تیم در فرودگاه ارومیه بنشیند و کاروان این تیم از هواپیما خارج شوند، تعیین خواهد شد که آن ها چه نفراتی را به قهرمانی آسیا خواهند آورد. سیاستی که باید دید تا زمان شروع بازی ها تغییر خواهد نمود یا خیر.

از دیروز تمرینات تیم ملی والیبال ژاپن برای مسابقات قهرمانی آسیا شروع شده و حتی ران تاکاهاشی یکی از فوق ستاره های این تیم نیز ویدیویی از تمرینات را در اینستاگرام خود منتشر کرد، اما باز هم این موضوع نمی تواند علت محکمی برای شناخت نفرات ژاپن در قهرمانی آسیا باشد. در واقع اینجا فقط باید از آن جمله کلیشه ای استفاده کرد و گفت منتظر بمانیم ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. تیمی که رقیب اول ایران برای قهرمانی در آسیا خواهد بود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8279

به "اقدام عجیب و بی سابقه ژاپنی ها در سفر به ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب و بی سابقه ژاپنی ها در سفر به ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید