افزایش 8 برابری ظرفیت فراوری مواد ضدعفونی کننده

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: ظرفیت فراوری موادشوینده و ضدعفونی کننده در کشور پس از شیوع کرونا 8 برابر افزایش یافت.

افزایش 8 برابری ظرفیت فراوری مواد ضدعفونی کننده

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از شاتا، صابر پرنیان اضافه کرد: از مجموع 220 واحد فراوری موادشوینده و ضدعفونی کننده در کشور 15 واحد با 60 درصد ظرفیت فراوری و بقیه با کمتر از 30 درصد ظرفیت فراوری فعالیت می کردند.

وی گفت: پیش از شیوع کرونا ظرفیت فراوری موادشوینده و ضدعفونی کننده 7 برابر احتیاج کشور بود که با عزم جهادی فراوریکننده ها میزان فراوری این مواد رشد معناداری یافت.

پرنیان با اشاره به افزایش 100 برابری تقاضا برای فراوری موادضدعفونی کننده پس از شیوع کرونا اضافه کرد: در یک ماه گذشته ظرفیت فراوری در مواد ضدعفونی کننده 8 برابر و در ماسک 10 برابر افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با اشاره به راه اندازی 40 واحد جدید فراوری ماسک و مواد ضدعفونی کننده در یک ماه اخیر، گفت: میزان فراوری این مواد از یک و نیم تن قبل از شیوع کرونا به 8 تن در حال حاضر افزایش یافته است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3653

به "افزایش 8 برابری ظرفیت فراوری مواد ضدعفونی کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 8 برابری ظرفیت فراوری مواد ضدعفونی کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید