اسپانیا، 500 فوتی کرونا طی یک روز؛ تعداد مبتلایان به 40 هزار نفر نزدیک شد

به گزارش پرسینا بلاگ، وزارت بهداشت اسپانیا با ارائه آمار جدیدی از ویروس کرونا در این کشور، اعلام نمود که طی بیست وچهار ساعت گذشته بیش از 500 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

اسپانیا، 500 فوتی کرونا طی یک روز؛ تعداد مبتلایان به 40 هزار نفر نزدیک شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که فرایند شیوع ویروس کووید19 در شرق آسیا (مخصوصا چین و کره جنوبی) رو به کاهش است، سرعت سرایت این بیماری در اروپا افزایش یافته است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، وزارت بهداشت اسپانیا امروز (سه شنبه) خاطرنشان کرد که طی بیست وچهار ساعت گذشته 6584 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

بر اساس این بیانیه، همچنین از روز گذشته تا کنون 514 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به 39673 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 2696 تن افزایش یافت.

پیشتر گزارش شده بود نظامیان اسپانیایی، سالخوردگان مشکوک به کرونا را دیده اند که در خانه های سالمندان رها شده و برخی از آنها نیز فوت کرده اند. (جزئیات بیشتر)

مارگاریتا روبلس وزیر دفاع اسپانیا درباره این اتفاق تلخ گفته است: ما دربرابر رفتار با افراد حاضر در این مکان ها جدی و غیرقابل انعطاف هستیم. نیروهای ارتش زمانی که از این اقامتگاه ها بازدید می کردند افراد سالخورده ای را یافته اند که کاملاً به حال خود رها شده و حتی در برخی زمان ها بر روی تخت های خود جان باخته اند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3827

به "اسپانیا، 500 فوتی کرونا طی یک روز؛ تعداد مبتلایان به 40 هزار نفر نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپانیا، 500 فوتی کرونا طی یک روز؛ تعداد مبتلایان به 40 هزار نفر نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید