از ساحل خواری در عباس آباد مازندران تا گلایه از کاهش سرعت اینترنت

به گزارش پرسینا بلاگ، پیغام های رسیده در تاریخ هجدهم مهرماه در (صدای مردم) سایت خبرنگاران، در این بسته قابل مشاهده است.

از ساحل خواری در عباس آباد مازندران تا گلایه از کاهش سرعت اینترنت

به گزارش ،

کاهش سرعت اینترنت کشور

باسلام لطفاً از مسولین ارتباطات بپرسید چرا ما باید هزینه اینترنت 4G بدیم، درحالی که اینترنت 2G ارائه می دهند، سپاس

ندادن مسکن به بازنشستگان تأمین اجتماعی

سلام اگر مسولین دلشان به حال بازنشسته ها سوخته بود یا به فکرغیرخودشان بودن مسکن به مستمری بگیران تأمین اجتماعی میدادن الآن مسکن مهر 82 متری در گلپایگان شده 300 میلیون تومان

پیگیری سهام عدالت

با سلام خدمت شما من سهام عدالتم رو اواسط شهریور در کارگذاری فارابی و سامانه سعدی فروختم، ولی پولی واریز نمیشه برام. ازشون می پرسیم جواب میدن که دولت آزاد ننموده. من این پول رو احتیاج دارم. خواهش می کنم پیغام من رو بخوانید.

ساینا آپشنال

باسلام و خسته نباشید من یکی از مشتریان سایپا هستم که برای سایناپلاس ثبت نام کردم بااینکه دو ماه از تکمیل وجه گذشته هنوز خبری از تحویل این خودرو به بنده نداده شده است چند بار با شرکت سایپا تماس گرفتم چند روز پیش که تماس گرفتم گفتن تا دو ماه دیگِ باید صبرکنی می خواستم بدانم از کجا باید پیگیر باشم تا ماشین را تحویل بگیرم با تشکر

مهریه وسیله درآمد

مهریه ب عنوان وسیله ای برای پول درآوردن الآن توی جامعه رواج داره خانمی ک یک ماه بعد ازدواج بدون دلیل منزل شوهر رو ترک نموده و درخواست مهریه داده چرا باید قانون مهریه رو بهش بده الآن ازدواج برای کسانی مثل این خانم یک شغل محسوب میشه خواهشمندیم این اخبار فاجعه بار را به گوش مسولین برسانید ممنونم.

ساحل خواری در عباس آباد زیر پوشش پشتیبانی پرورش ماهی در قفس. مازندران

شرکتی تحت عنوان پشتیبانی پرورش ماهی در قفس در غرب خزر مجوز اسکله گرفته و از فرصت استفاده نموده و 7000 متر از ساحل را به ابعاد 70 در 100 متر سنگ ریزی نموده و ضمن جابجایی ماسه های دریا، اقدام به برداشت غیرمجاز هم می کند. مجوز 26 متر جلوی ملک بنیادی خویش بوده، تا صد متر از ساحل و سه همسایه طرفین را هم ساحل خواری نموده.

آزمون قراردادی وزارت بهداشت

ما مردادماه براساس دفترچه برای آزمون قراردادی علوم پزشکی ثبت نام کردیم حالا دیروز معاون توسعه وزارت بهداشت مصاحبه نموده و یک سری امتیاز برای مدافعان سلامت در نظر گرفته هیچ کس منکر خدمات ارزنده مدافعان سلامت نیست، اما این که چند روز مانده به آزمون تغییرات بخوان اعمال نمایند باعث ضایع شدن حق کسانی که برنامه ریزی کردن زحمت کشیدن درس خواندن، اما حالا یه عده با یه سری امتیاز های عجیب غریب قبول می شوند.

یکی از راه حل های مهم در فاصله گذاری اجتماعی و کاهش خطر شیوع کرونا

استاندار تهران در صداوسیما گفت کارمندان بالای 60 سال می توانند دورکاری نمایند و حضور فیزیکی نداشته باشند. این در حالی است که سازمان ها و ادارات می گویند چنین دستورالعملی کتباً به ما ابلاغ نشده واقع درک نمی کنیم موضوع چیست؟ و این تأخیر فاز را چرا باید توی عصر الکترونیک داشته باشیم لطفاً به مسئولین بفرمائید در این شرایط شدید کرونای و اشباع بیمارستان ها تا این افراد مستعد بیماری کرونا نگرفتند بخشنامه را صادر نمایند.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5517

به "از ساحل خواری در عباس آباد مازندران تا گلایه از کاهش سرعت اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ساحل خواری در عباس آباد مازندران تا گلایه از کاهش سرعت اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید