اردوغان: آزمایش اس-400 به آمریکا ربطی ندارد

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس جمهور ترکیه امروز (آدینه) اظهار داشت، آنکارا درباره آزمایشات سیستم دفاع هوایی اس-400 که آن ها را از روسیه خریداری نموده هیچ حرفی با آمریکا ندارد و رویکرد واشنگتن الزام آور نیست.

اردوغان: آزمایش اس-400 به آمریکا ربطی ندارد

به گزارش اسپوتنیک، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه روز پنجشنبه ضمن تایید اینکه آنکارا آزمایشات سیستم های دفاع هوایی اس-400 را در شهر سینوپ انجام داده، گفت که این ها تنها اقداماتی برنامه ریزی شده در چهارچوب قرارداد بودند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز گفت: این آزمایشات صحت دارند، آن ها آنجام شدند و انجام خواهند شد. رویکرد آمریکا به هیچ وجه برای ما الزام آور نیست، زیرا چطور می گردد که ما تجهیزاتی که داریم را آزمایش نکنیم؟ بدون شک قرار نیست با آمریکا مشورت کنیم. نه تنها درباره اس-400 بلکه درباره دیگر تجهیزات سنگین و سبک نیز با آمریکا حرفی نداریم. بعضی از این تجهیزات از آمریکا خریداری شده اند، ما آن ها را نیز آزمایش می کنیم و اکنون طبق معمول به انجام آزمایشات و مانور ها ادامه خواهیم داد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5588

به "اردوغان: آزمایش اس-400 به آمریکا ربطی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: آزمایش اس-400 به آمریکا ربطی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید