ابهام درباره آمار مبتلایان به کرونای جدید در کره شمالی

به گزارش پرسینا بلاگ، درباره میزان ابتلا به ویروس کرونای جدید در کره شمالی آمارهای مشخصی وجود ندارد.

ابهام درباره آمار مبتلایان به کرونای جدید در کره شمالی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آمارهای مشخصی درباره میزان ابتلا به ویروس کرونای جدید درکره شمالی که با دو کشور چین و کره جنوبی مرز مشترک دارد وجود ندارد.

چین و کره جنوبی جزو قربانیان اولیه بیماری کووید-19 بودند. این بیماری بر اثر ورود ویروس SARS-Cov-2 یا همان ویروس مشهور به کرونای جدید به بدن ایجاد می گردد.

سازمان جهانی بهداشت بعد از آنکه بیش از 121 هزار نفر در نقاط جهان به بیماری کووید-19 مبتلا شدند بیان کرد این بیماری به سطح همه گیر جهانی رسیده است.

کره شمالی بعد از شیوع این ویروس در چین برای جلوگیری از شیوع آن مرزهای خودش را به طور کامل بست که این موضوع به تعطیلی تجارت قانونی و توریسم منجر شد.

ممکن است این اقدامات در جلوگیری از سرایت بیماری به کره شمالی موثر واقع شده باشد.

دولت آمریکا بدون ارائه هیچ مستنداتی مدعی شده که کرونا در کره شمالی شیوع پیدا نموده اما این کشور از ارائه آمار درباره آن خودداری می نماید.

ژنرال رابرت آبرامز، فرمانده نیروهای آمریکایی در کره آدینه گذشته در یک کنفرانس خبری مدعی شد که شاهد فعالیت های نظامی قابل توجه در کره شمالی نبوده و به همین دلیل این کشور هم درگیر کرونا است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3736

به "ابهام درباره آمار مبتلایان به کرونای جدید در کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام درباره آمار مبتلایان به کرونای جدید در کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید